سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت : حضور مردم اردبیل در حمایت از تیم ایران حریف را تحت فشار قرار می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اردبیل، خوان سیچلو شامگاه دیروز در سرعین در جمع خبرنگاران با بیان اینکه  مسابقات آسیای والیبال زیر ۲۳ سال انتخابی جام جهانی مصر با انتخاب ۱۲ بازیکن اصلی برای این بازی به سختی انجام شده است. ولی با آمادگی کامل در این مسابقات حضور یافتیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ترکیب فعلی تیم در این مسابقات خوب ارزیابی کرد و گفت: بیشتر بازیکنا ما توانایی حضور در تیم بزرگسالان را در آینده خواهند داشت چرا که آینده درخشانی پیش رو دارند.

سیچلو گفت: با اینکه در بازی نمی شود همه چیز را پیش بینی کرد ولی قول صد درصد می‌دهیم تمام تلاش خود را برای قهرمای بکار گیریم.

. وی افزود: مسابقات آسیایی والیبال با بازی ایران و پاکستان کلید خورده و در ادامه دو بازی حساس با استرالیا  و چین خواهیم داشت.

وی در ادامه خواستار حمایت  و حضور مردم اردبیل در ورزشگاه شد تا با تشویق های خود به تیم ایران دلگرمی بدهند. چرا که حریفان ما نیز در این بازی‌ها بصورت قدرتمند حاضر شده‌اند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.