نماینده کنفدراسیون والیبال آسیا گفت: حضور بانوان ورزشکار و داوران در در دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا در اردبیل مانعی ندارد.  

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اردبیل، سعید درخشنده شامگاه دیروز در حاشیه جلسه هم اندیشی تیم های آسیایی والیبال در جمع خبرنگاران افزود: این مسابقات دومین دور از مسابقات زیر ۲۳ سال انتخاباتی مسابقات جام جهانی مصر است بطوریکه از اهمیت ویژه ای برخوردار است . استان اردبیل میزبانی مسابقات را از یک سال و نیم قبل  درخواست داده بطوریکه انتظار نداشتیم در مدت زمان کوتاهی بتوانند تمام استانداردهای لازم را آماده کنند ولی این اتفاق افتاد و در هر دوره بازدید پیشرفت را به چشم خود دیدیم .  

به گفته وی امروز استان اردبیل جز سه استان کشور در داشتن سالن های استاندارد به شمار می آید و ازین بعد شاهد میزبانی مسابقات در سطح ملی و جهانی نیز می تواند باشد .

وی در ادامه در خصوص حضور بانوان در   ورزشگاه گفت:  بانوان ورزشکار در رشته والیبال یا سایر افرادی که در رشته های تربیت بدنی تحصیل می کنند و یا مربی و داور هستند می توانند برای تماشای بازیها در سالن های ورزشی حضور یابند. بطوریکه در گذشته این موضوع با مشکلاتی همراه بوده ولی بخوبی مدیریت شده است

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.