دکتر حامد پورعزیز روز پنجشنبه در جلسه کمیسیون ایمنی راه استان افزود: پارسال 196 نفر در اثر تصادفات رانندگی در این استان جان باختند که از این تعداد 126 مورد در جاده های برون شهری با 8/7 درصد کاهش ، 50 مورد در مسیرهای درون شهری با 25 درصد افزایش و 20 مورد جاده های روستایی و غیره با 4/7 درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال ماقبل بوده است.
او اظهار کرد: همچنین در این مدت چهار هزار و 31 نفر در اثر تصادفات رانندگی در این استان مصدوم شدند که با توجه به چهار هزار و 209 نفر مصدوم مدت مشابه سال ماقبل آن 4/2 درصد کاهش دارد.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی پزشکی قانونی اردبیل ، او گفت: تعداد مجروحان ناشی از حوادث رانندگی در اسفند گذشته به 214 نفر رسید که نسبت به 239 نفر مدت مشابه سال ماقبل آن کاهش 10/4 درصدی نشان می دهد.
مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل از مردم خواست با رعایت بیشتر و دقیق تر قوانین و مقررات رانندگی جان خود و خانواده و دیگران را به مخاطره نیندازند ، زیرا عواقب ناخواسته این تصادفات قابل جبران نیست.
در سال 94 استان اردبیل رتبه برتر کشوری در کاهش تلفات جاده ای را کسب کرد.
واژگونی خودروها بیشترین فراوانی در تصادفات فوتی و تخطی از سرعت مطمئنه هم بیشترین علت تصادفات جاده ای در استان اردبیل برآورد شده است.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده:سیفعلی موسی زاده
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.