جابر قنبری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پارسال 30 فقره ثبت تاسیس تغییرات و 10 مورد پلمپ دفاتر بازرگانی اعم از دفتر روزنامه و دفترکل در این اداره انجام شد.
او افزود: صدور اسناد مالکیت در قانون تعیین تکلیف و بروز رسانی پرونده های مطروحه از طریق سامانه الکترونیکی انجام شد طوری که سال گذشته به تعداد یک هزار و 391 فقره پرونده از سوی اعضای شورای حل اختلاف رسیدگی و آرای آنها صادر و برای اجرا به واحد ثبتی ارسال شد.
او اظهار کرد: در سال جاری بالغ بر 80 فقره سند مالکیت روستایی در این شهرستان صادر شده و حدود 60 فقره نقشه روستایی ارسال شده از اداره بنیاد مسکن توسط این واحد ثبتی یا مراجعه به روستاها بررسی و کنترل و تایید شده که پس از طی مراحل قانونی اسناد صادر خواهد شد.
وی گفت: در اجرای طرح فراخوان برای تعویض اسناد تک برگی کاداستری بروزرسانی شده و مالکانی که تاکنون موفق به تعویض سند مالکیت نشده اند می توانند اقدام کنند.
رئیس ثبت اسناد و املاک شهرستان نیر در ادامه افزود: با توجه به الکترونیکی شدن ثبت خلاصه معاملات واصله 183 خلاصه معامله به ثبت رسیده است.
قنبری گفت: اسناد مالکیت اراضی در روستاهای قلعه جوق ، کلاش کوچک ، پامچی ، آغچه کهل ، آق گونی و قیه قشلاقی بنام دولت جمهوری اسلامی ایران نمایندگی اداره منابع طبیعی شهرستان نیر صادر شده است.
شهرستان نیر در 30 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: شهرام اصالت ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7116/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.