مسئول گروه محیط زیست کمیته فرهنگی و داوطلبین مسابقات والیبال آسیایی گفت: پاکسازی حاشیه ‌جاده فرودگاه اردبیل تا شهر سرعین از روز جمعه یک اردیبهشت آغاز شده است و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت .

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اردبیل صادق پناهی در حاشیه طرح پاکسازی با بیان این مطلب گفت: این طرح زیر نظر دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و با مشارکت شهرداری انجام می شود .

نماینده تشکل‌های محیط زیست و منابع طبیعی استان اردبیل افزود: با وجود اینکه پاکسازی خارج از محدوده شهری است، شهرداری اردبیل با تمام وجود پای کار بوده است که جا دارد از زحمات عزیزان قدردانی شود .

پناهی با بیان اینکه زباله‌های رها شده در طبیعت مدت زمانی زیادی به جا مانده است کار پاکسازی به آهستگی و سختی پیش می رود، اضافه کرد: مسیر سه راهی تا سرعین به همت گروه مردمی علاقه مند به طبیعت از سرعین و با همراهی فرمانداری، شهرداری، محیط زیست و هلال احمر این شهر پاکسازی شد .

دبیر اتاق فکر محیط زیستی استان خاطرنشان کرد: از تمام علاقه مندان محیط زیستی و مردم برای مشارکت در این طرح دعوت می شود و انتظار داریم حس مسئولیت نسبت به جامعه از رهاسازی زباله‌های خود در هر نقطه‌ای جز سطل‌های زباله خودداری کنند .

به گفته پناهی گروه آفرود اردبیل در روز نخست، موسسه حامیان زیست اندیش محیط آرمانی در روز دوم برنامه مشارکت داشتند و گروه های مختلفی از جمله بسیج، هلال احمر، پزشکان، روزنامه نگاران، دانش آموزان و سازمان‌های مردم نهاد نیز برای مشارکت اعلام آمادگی کرده‌اند که طی روزهای آتی شاهد حضور آنان در طرح خواهیم بود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.