معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: برای احداث و تکمیل شبکه فاضلاب شهر نمین 240 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد .

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اردبیل، فهیمی در جلسه کمیته برنامه ریزی و بررسی مشکلات عمرانی شهرستان نمین با اعلام این خبر گفت: مطالعات این طرح بزرگ عمران شهری از سال 85 آغاز شده ولی با تخصیص 4 میلیارد و 200 میلیون ریال به صورت نمیه کاره باقیمانده و هم اکنون به یکی از مطالبات اساسی مردم این شهر تبدیل شده است .

وی گفت: شهرستان نمین سالانه نیازمند 7.8 میلیون متر مکعب آب شرب در بخش شهری و روستایی است که با برنامه ریزی مناسب تلاش می شود آب شرب اهالی این شهرستان بدون از دست رفتن پایداری سفره‌های آب زیر زمینی تامین گردد .

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل اضافه کرد: در زمینه راههای اصلی و فرعی نیز شهرستان نمین نیازمند 50 کیلومتر روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی است که تلاش می شود در برنامه ریزی سال 1396 اعتبارات آن مورد توجه قرار گیرد .

فهیمی با بیان این مطلب که در سطح استان اردبیل 7 مدرسه مسکن مهر در حال احداث است اظهار داشت: طبق توافقات صورت گرفته در سال جاری 25 میلیارد ریال برای تکمیل این مدارس در نظر گرفته شده است .

وی در ادامه سخنان خود راه اندازی اولین نیروگاه انرژی خورشیدی و همچنین تولید برق در شهرک صنعتی شماره 2 را از جمله اقدامات مهم این شهرستان در تامین برق مورد نیاز خود عنوان کرد .

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه 37 هزار نفر در شهرستان نمین در روستاها زندگی می کنند، گفت: بالغ بر 90 درصد روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان از آب شرب برخوردارند .

عبدعلی پور فرماندار نمین هم در این جلسه گفت: تکمیل بیمارستان امام خمینی(ره)، مجتمع آبرسانی وحدت، رفع مشکلات جاده‌های مواصلاتی و شبکه فاضلاب از جمله پروژه‌های مهم عمرانی و مطالبات مردمی است که در تلاشیم با تمهیدات لازم این پروژه‌ها را در اسرع وقت به سرانجام برسانیم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.