به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، محسن امینی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: یادواره شهدای مدافع حرم و شهدای دانش‌آموز با حضور مسئولین انجمنهای اسلامی مدارس استان و  با حضور سردار حاج رحیم نوعی اقدم و مداحی مادحین دانش‌آموزی استان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این مراسم به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز و شهدای مدافع حرم روز یکشنبه ساعت 18 با حضور بیش از 300 دانش‌آموز پسر شهر در حسینیه شهدا برگزار می‌شود که برنامه‌های مختلف برای تبیین و تشریح اهداف و آرمانهای شهدار دانش‌آموزان در قالب این یادواره تدارک دیده شده است.

امینی از اهتمام اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل نسبت به این یادواره خبر داد و گفت: خاطره‌گویی و سخنرانی سردار رحیم نوعی‌اقدم و مداحی مداحان حسینی و اجرای سرودهای انقلابی توسط دانش‌آموزان از بخشهای این یادواره خواهد بود.

مسئول اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل افزود: همایشهای لشگر فرشتگان در حوزه دختران و همکلاسی آسمانی در حوزه پسران از دیگر برنامه‌های اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش‌آموزان، در راستای زنده نگه داشتان یاد و خاطره 36 هزار دانش‌آموز شهید است.

وی تصریح کرد: تلاش و جدیت بر این است تا با برگزاری چنین برنامه‌ها و یادواره‌هایی برای دانش‌آموزان استان در طول سال زمینه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین این افراد و توسعه و اشاعه اهداف و آرمانهای شهدا در بین نوجوانان فراهم شود که در این زمینه برنامه‌ریزیهای لازم انجام می‌شود.

مسئول اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار شهادت در جامعه زمینه‌ساز تعالی واقعی جامعه و تربیت نسلی سالم و صالح می‌شود که در همین راستا تلاش می‌کنیم تا برگزاری برنامه‌ها در این حوزه با حضور حداکثری دانش‌آموزان برگزار شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 626127
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.