به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام نجات فیاضی روز چهارشنبه به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هفته عقیدتی سیاسی در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هیچ انتخاباتی در کشور دخالت ندارد.
وی اظهار کرد: البته این به معنای بی تفاوتی این نهاد مقدس نیست بلکه وظیفه سپاه افزایش بصیرت مردم و روشنگری است که افراد صالح، متعهد و متخصص را به مردم معرفی کند.
وی با اشاره به اینکه سپاه فراتر از هر حزب و جناح و گروهی است، بیان کرد: هر کس به آرمان های انقلاب اسلامی ، شهدا و عظمت ملت ایران پایبند است سپاه هم از آن آرمان ها دفاع می کند.
حجت الاسلام فیاضی گفت: سپاه بزرگترین مولود انقلاب اسلامی است که بعد از صدر اسلام با درایت حضرت امام (ره) و با شعار ایستادگی در برابر قدرت های جهان و برای نجات مستضعفین و مظلومان بوجود آمد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان علت این همه هجمه به سپاه افزود: دشمنان و زورگویان به علت موفقیت های چشمگیر سپاه در دنیا در قالب پروژه سپاه هراسی امروز حملات بی سابقه ای علیه این نهاد مقدس انجام می دهند.
وی اظهار کرد: ایستادگی در برابر تفکر و اندیشه باطل استکبار، موفقیت سپاه در حمایت از مظلومان جهان از جمله لبنان و عراق و سوریه و موفقیت در اجرای پروژه های ملی خنثی سازی تحریم های اقتصادی دشمنان باعث خشم بدخواهان نسبت به سپاه شده است.
وی با اشاره به اینکه همه آحاد مردم ایران بسیجی هستند، بیان کرد: همه موفقیت های سپاه بخاطر حمایت مردم از این نهاد بوده است به طوری که حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری سپاه را پایه و استوانه انقلاب می دانند.
وی اضافه کرد: طبق اصل 150 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران یکی از اساسی ترین وظایف سپاه حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی در همه زمینه ها از جمله فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و علمی و پژوهشی است.
حجت الاسلام فیاضی با اشاره به موفقیت های سپاه گفت: سپاه در عرصه نظامی ، امنیتی، و اطلاعاتی و فناوری علمی و دفاعی به موفقیت های چشمگیری دست یافته که موجب خوشحالی دوستان و ناراحتی بدخوهان ایران اسلامی شده است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به موفقیت های سپاه در عرصه های فرهنگی، سیاسی و اعتقادی افزود: سازندگی کشور، اقتدار و تشکیل بسیج 20 میلیونی از دیگر موفقیت های سپاه است که باعث افتخار برای نظام اسلامی شده است.
معاون تربیت و آموزش دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل هم گفت: همزمان با شهادت آیت الله شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه برنامه های متنوع فرهنگی، سیاسی و عقیدتی در سطح استان برگزار خواهد شد.
سرهنگ محسن عالیش زاده افزود: دیدار فرماندهان سپاه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و ائمه جمعه شهرستان های استان، دیدار با خانواده های شهدای مدافع حرم، تجلیل از مربیان و مسئولان تعلیم و تربیت و برگزاری کلاس های متنوع بصیرت افزایی و روشنگری برای بسیجیان از جمله برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در استان خواهد بود.
خبرنگار: نعمت محسن زاده**انتشاردهنده:عارف شیرزاد
6130/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.