به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، جعفر فهیمی بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات برق شهرک تخصصی آب نیر اظهار کرد: برای احداث خط دوم انتقال برق به شهرک تخصصی آب نیر 10 میلیارد ریال اعتبار نیاز است تا بتوانیم از این طریق برق مورد نیاز این کارخانه را تامین کرده و عملیات اجرای این پروژه را سرعت بخشیم.

وی با اشاره به این‌که فاز سوم کارخانه بزرگ فرآورده‌های نوشیدنی تسنیم نوش به‌زودی افتتاح خواهد شد، افزود: با توجه به این‌که این فاز می‌تواند در رابطه با ایجاد اشتغال در منطقه بسیار موثر باشد، بنابراین نیاز به برق این کارخانه نیز باید مورد توجه واقع شود و اقدامات لازم در این زمینه هر چه سریعتر انجام شود.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل بیان کرد: همکاری دستگاههای اجرایی مربوطه برای انتقال برق به این شهرک امری لازم و ضروری است و با برنامه‌ریزیهای انجام یافته تلاش خواهیم کرد که تا زمان مقرر برق مورد نیاز این کارخانه تامین شود و از این طریق بتوانیم هر چه سریعتر شاهد بهره‌برداری از این کارخانه باشیم و به تمامی اهداف مورد نظر در این زمینه دست یابیم.

فهیمی با اشاره به شعار سال 96 مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید بیان کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با حمایت از تولید و اشتغال نیاز است که تمامی اقدامات لازم را در راستای تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی پیاده‌سازی کنیم تا از این طریق بتوانیم به تمامی اهداف مورد نظر نیز در این زمینه دست یابیم.

وی اظهار کرد: اهمیت حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در منطقه در رابطه با اجرای هر چه بهتر این پروژه می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون شود، چرا که این شهرستان به عنوان یکی از شهرستان‌های مستعد از لحاظ جذب سرمایه‌گذار می‌تواند نقش مهمی در توسعه و پیشرفت منطقه ایفا کند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 623011
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.