به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان ظهر امروز در بازدید از  از پل روگذر داروپخش در اردبیل اظهار کرد: با شروع سال جدید اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی اردبیل با جدیت در دستور کار قرار داده شده است و امیدواریم از این طریق گامهای اساسی در راستای اتمام موفق پروژه‌های عمرانی برداریم و به تمامی اهداف مورد نظر خود در راستای توسعه و آبادانی اردبیل دست یابیم.

وی با اشاره به این‌که اجرای پروژه‌ها در اردبیل به دلیل وضعیت متغیر جوی در تمام سال میسر نیست، افزود: نیاز است در این زمینه اقدامات لازم و اساسی انجام داده شود و در زمان مقرر با جدیت به اجرای پروژه‌ها پرداخته شود تا بتوانیم از این طریق شاهد توسعه عمرانی و خدماتی اردبیل باشیم.

شهردار اردبیل بیان کرد: پل روگذر داروپخش یکی از پروژه‌هایی است که با هدف کاهش ترافیک در نظر گرفته شده و هم‌اکنون با 65 درصد پیشرفت فیزیکی ادامه دارد که با پیش‌بینی‌های انجام شده انتظار می‌رود تا پایان مرداد ماه به بهره‌برداری برسد و در حال حاضر تمامی تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

لطف‌اللهیان تصریح کرد: با تلاشها و پیگیری‌های انجام شده برای اجرای جدی پروژه‌ها انتظار داریم تا پایان امسال پروژه‌های در دست اجرا روند مناسبی داشته و به نتیجه برسند تا بتوانیم از این طریق در راستای خدمت‌رسانی به مردم گامهای اساسی و هدفمند برداریم و شاهد جلب رضایت همشهریان باشیم.

وی با اشاره به وضعیت پروژه بزرگ پل قدس اردبیل اظهار کرد: متاسفانه به دلیل تعویق اجرای این پروژه که سبب نارضایتی‌های ترددکنندگان و رانندگان شده است نیاز است اجرای این پروژه نیز با جدیت مورد توجه واقع شود تا بتوانیم هر چه سریعتر شاهد بهره‌برداری و افتتاح این پروژه نیز باشیم.

شهردار اردبیل افزود: آسفالت‌گذاری معابر شهری، کوچه‌ها و خیابانها نیز یکی دیگر از اقداماتی است که با تلاش بی‌وقفه نیروهای شهرداری در دستور کار قرار داده شده و نیروهای شهرداری به صورت شبانه‌روز برای اجرای این پروژه تلاش می‌کنند.

انتهای پیام /

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 622874
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.