مراسم روز ارتش با حضور نیروهای مسلح و اقشار مختلف مردم در میدان ارتش اردبیل برگزار شد.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، امیر مختاری‌فر فرمانده تیپ 40 ارتش اردبیل در این مراسم با بیان اینکه دشمنان با نشان دادن چنگ و دندان به نیروهای ضعیف، مستضعف و همه دنیا در حال پایمال کردن حق و حقوق انسان‌ها هستند، افزود: رژیم صهینویستی با حمله به مردم مظلوم فلسطین از حملات موشکی آمریکا حمایت می‌کند.

وی با بیان اینکه هدف حمله به لبنان، سوریه و فلسطین، ایران است، تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران سرمست از عشق به حسین و ولایت و پشتیبانی مردمی با قدرت به راه خود ادامه می‌دهند و هیچ توجهی به داد و بیداد رئیس جمهور آمریکا ندارند و آماده مقابله با قدرت‌هایی که بخواهند جمهوری اسلامی ایران را تهدید کنند، هستند.

مختاری‌فر تاکید کرد: هیچ کشور، شخصیت حقیقی و حقوقی نمی‌تواند در مورد برنامه دفاعی و موشکی ایران اظهارنظر کند و ما به هیچ سخنی از سوی کشورهای دنیا توجه نمی‌کنیم و برنامه دفاعی و موشکی خود را تا دستیابی به پیشرفته‌ترین امکانات دنیا و تبدیل به یک قدرت دفاعی کامل ادامه می‌دهیم.

فرمانده تیپ 40 ارتش اردبیل با بیان اینکه نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و مرزبانی آمادگی کامل دارند تا هر گونه تهدید را از قبل از شروع در نطفه خفه کنند، افزود: امنیت کامل ایران حاصل وحدت و رهبری مقام معظم رهبری و آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.