به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، رحیم سروی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر که در سالن شیخ‌صفی استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: با تلاشهای شبانه‌روزی ماموران نیروهای نظامی و انتظامی سال گذشته بیش از یک تن مواد مخدر در استان اردبیل کشف و ضبط شده است.

وی با اشاره به این‌که افزایش کشفیات نشان از توزیع بالای مواد مخدر در استان است، افزود: نیاز است در این زمینه عملیات اساسی و جدی انجام داده شود تا بتوانیم از این طریق شاهد کاهش آسیبهای اجتماعی به ویژه اعتیاد در سطح استان اردبیل باشیم و در این زمینه گامهای اساسی و جدی برداریم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل بیان کرد: با اجرای موفق و جدی طرح نوروزی خوشبختانه میزان سرقت در استان نیز نسبت به سال گذشته 12 درصد کاهش یافته که این موضوع به احتمال زیاد به جمع‌آوری سازمان یافته معتادین متجاهر نیز مربوط می‌‌شود و امیدواریم با تداوم این امر امسال نیز شاهد کاهش سرقت در سطح استان باشیم.

سروی بیان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی برای شناساندن این بلای خانمان‌سوز یکی از مواردی است که باید تداوم داشته باشد، چرا که با تداوم این دوره‌ها می‌توانیم گامهای اساسی در رابطه با کاهش اعتیاد برداریم.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل نیز در این جلسه کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته طرحی با هدف تامین هزینه‌های معتادان به ویژه معتادان زن در دستور کار قرار داده شده که امیدواریم بتوانیم از این طریق اقدامات درمان و بهبود این افراد را با سرعت بیشتری پیش برده و با کمک به بهبودی وضعیت بیماران معتاد به تمامی اهداف مورد نظر در این زمینه دست یابیم.

بهزاد ستاری با اشاره به این‌که سال گذشته دو مرکز رسیدگی به معتادان در اردبیل راه‌اندازی شده است، افزود: نیاز است با اقدامات انجام یافته زمینه ماندگاری معتادین در این مراکز را افزایش داده و شاهد افزایش ظرفیتهای استقرار معتادین در این کمپها باشیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 621504
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.