سردار حسین عبدی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به دستگیری 2 قاچاقچی حرفه ای و سابقه دار مواد مخدر در حوزه استحفاظی غرب استان تهران، گفت: این 2 قاچاقچی شب گذشته با استفاده از یک دستگاه کامیون بنز محموله بزرگ تریاک را از استان های جنوبی کشور بارگیری و قصد انتقال آن به تهران را داشتند که با انجام کار اطلاعاتی و در عملیات مشترک مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل و غرب استان تهران دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه در بازرسی از کامیون توقیفی 137 کیلو و 500گرم تریاک کشف شد، افزود: این مقدار تریاک به طرز ماهرانه ای در داخل بار هندوانه جاسازی شده بود که با هوشیاری پلیس کشف شد.
وی با اشاره به تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ، بیان کرد: این طرح به عنوان یکی از مأموریت های مهم ابلاغی با جدیت، مقتدرانه و احساس مسئولیت ویژه اجرا می شود.
سردار عبدی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی و مأموریتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بر فعالیت مجرمانه قاچاقچیان و سوداگران مرگ گفت: مردم در مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ یاریگر و همدل با پلیس باشند.
ماموران نیروی انتظامی استان اردبیل پیش از این نیز بارها در عملیات های مختلف با دیگر استانها در ایجاد امنیت و مبارزه با قاچاقچیان مشارکت داشته اند.
خبرنگار: نعمت محسن زاده** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.