به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، احمد ناصری صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات کشوری قرآنی در اردبیل اظهار کرد: سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت با حضور یک هزار و 100 دانش‌آموز و 400 نفر از عوامل اجرایی، داوران و ناظران وزارتی به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی با اشاره به بخشهای مختلف این دوره از مسابقات بیان کرد: مسابقات قرآن، نماز و عترت در دو بخش آوایی و پژوهشی برگزار می‌شود و استان اردبیل میزبان مسابقات پژوهشی شامل رشته‌های تفسیر قرآن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام و انشای نماز خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: میزبانی مسابقات قرآن فرصتی است تا این رویداد مهم قرآنی و فرهنگی در سطح جامعه رواج یافته و جریان‌سازی شود که در این راستا باید برنامه‌ریزی و هدفگذاری اساسی توسط متولیان و دست‌اندرکراان امر انجام شود.

ناصری تصریح کرد: استفاده از ظرفیت نهادها و دستگاههای اجرایی استان در راستای برگزاری مطلوب و شایسته این مسابقات مد نظر بوده و جلسات متعددی با نمایندگان ادارات مرتبط برگزار شده است تا بتوانیم با هماهنگیهای لازم میزبانی شایسته‌ای از این دورخ از مسابقات داشته باشیم.

وی گفت: استان اردبیل با توجه به سوابق دینی و مذهبی از ظرفیتهای بسیار بالا و خوبی در حوزه برگزاری چنین مسابقاتی برخوردار است و می‌تواند افراد شایسته‌ای را برای شرکت در مسابقات کشوری و بین‌المللی آماده کند که در این زمینه آموز شو پرورش نقش مهمو اساسی دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به برگزاری جلسات متعدد برنامه‌ریزی و اجرایی انجام شده در سطح استان اظهار کرد: استان اردبیل با آمادگی کامل پذیرای دانش‌آموزان نخبه قرآنی از سراسر کشور خواهد بود و در این زمینه تمهیدات لازم انجام شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 620708
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.