علی دولتی‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: در 48 ساعت گذشته بیشترین بارش باران از شهرستانهای خلخال با 33 میلی‌متر، کوثر با 16 میلی‌متر و مشگین‌شهر با 14 میلی‌متر به ثبت رسیده و وقوع گبار باران و مه موقت در برخی مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: بارش باران که از روز گذشته در مناطقی از استان آغاز شده به طور متناوب تا عصر امروز تداوم خواهد داشت و براساس نقشه‌های هواشناسی از بعد از ظهر امروز به تدریج این سامانه بارشی در منطقه تضعیف شده و بارندگیها قطع خواهد شد و از روز دوشنبه افزایش دما در سطح استان انتظار می‌رود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: پیش‌بینی می‌شود از فردا افزایش محسوس دما در سطح استان داشته باشیم و در برخی مناطق نیز وزش باد انتظار می‌رود که برای آگاهی از  وضعیت جوی هوای موجود اطلاعیه‌های هواشناسی متعاقبا به مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دولتی‌مهر بیان کرد: کمینه دمای شهرهای استان در شب گذشته و امروز از کمترین به بیشترین به ترتیب در نمین و خلخال چهار درجه سانتی‌گراد، سرعین پنج درجه سانتی‌گراد، فرودگاه 6 درجه سانتی‌گراد، اردبیل، مشگین‌شهر و نیر هفت درجه سانتی‌گراد، پارس‌آباد 9 درجه سانتی‌گراد و گرمی، بیله‌سوار و کوثر 10 درجه سانتی‌گراد ثبت شده است.

وی تصریح کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی انتظار می‌رود در روزهای آتی شاهد هوای آفتابی و افزایش محسوس دمای هوا باشیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 618602
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.