معاون امور سیاسی امنیتی استانداری اردبیل  گفت: تمام ارکان جامعه باید در مقوله ارتقا تاب آوری اجتماعی و فردی زنان در جامعه مشارکت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اردبیل، ناصر نصیری امروز در جلسه کارگروه بانوان و خانواده اردبیل گفت: تمام دستگاههای اجرایی و ارکان جامعه باید در مقوله ارتقا تاب آوری اجتماعی و فردی زنان در جامعه مشارکت داشته باشند چرا که مقابله با آسیب اجتماعی در جامعه از توان یک یا چند دستگاه خارج است ومشارکت همگانی را می طلبد.

به گفته  معاون امور سیاسی امنیتی استانداری اردبیل مقابله با آسیب‌های اجتماعی نیازمند فعالیت‌های تخصصی است به همین دلیل باید برای مقابله با آن از تمام ظرفیتهای جامعه استفاده شود.

وی افزود: دستگاه‌ها باید  در راستای اجرای بهینه این طرح پای کار آمده و تمام تلاش خود را در اجرای هرچه بهتر آن انجام دهند چرا که اعتبارات دفتر بانوان و خانواده استانداری محدود است.

در ادامه مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل از اجرای طرح توان‌افزایی مدیران زن استان برای دومین سال پیاپی خبر داد و گفت: این طرح با هدف آشنایی بانوان با جایگاه و سهم زنان در برنامه‌های توسعه برگزار می‌شود.

فریبا محمد لو از جمله اهداف این طرح را  توانمندسازی زنان و توان‌افزایی در پست‌های مدیریتی به عنوان مشاور، کارشناس مسئول و معاون... دانست بطوریکه این طرح در دوره های بعدی اعضای شوراهای شهر و روستا و کارشناسان امور بانوان دستگاه‌ها مشارکت داده می‌شوند.

وی در خصوص طرح غربال گری بانوان شاغل اردبیل نیز یادآور شد: طرح غربال گری  سرطان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی را در برنامه خود داریم. بطوریکه این طرح ۲۷ اسفند سال گذشته آغاز شده و در فاز اول آن بانوان شاغل ادارات و در فازهای بعدی اقشار مختلف بانوان را در برخواهد گرفت.

به گفته وی بانوان شاغل در ادارات می‌توانند به نزدیک‌ترین مرکز بهداشت مراجعه کرده و خدمات رایگان دریافت کنند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.