به گزارش خبرگزاری تسنیم از خلخال، علی علایی بعد از ظهر امروز در نشستی با کارکنان شهرداری خلخال اظهار کرد: 20 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه تجاری، رفاهی و خدماتی شهرستان خلخال با سرمایه‌گذاری بنیاد مسکن استان اردبیل اختصاص خواهد یافت و در حال حاضر تمامی تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

وی با اشاره به این‌که این پروژه رفاهی احداث شده در خلخال بلندترین برج احداث شده در استان است، افزود: با پیش‌بینی‌های انجام شده احداث این پروژه بزرگ در شهر خلخال در آینده‌ای نزدیک آغاز می‌شود و برای تکمیل آن نیز سه سال زمان مورد نیاز است که امیدواریم با مشارکت مسئولین و دستگاههای مرتبط هر چه سریعتر شاهد تکمیل و بهره‌برداری این پروژه باشیم.

شهردار خلخال گفت: این برج با 15 طبقه و 80 واحد تجاری، شهربازی سرپوشیده و ده‌ها واحد مسکونی احداث می‌شود و در این زمینه بنیاد مسکن استان اردبیل همکاری و مشارکتهای همه‌جانبه‌ای با ما داشته‌ است و امیدواریم با ادامه همین منوال هر چه سریعتر شاهد تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهری باشیم.

علایی بیان کرد: استفاده از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های کم‌نظیر این شهر می‌تواند ما را در رسیدن به بسیاری از اهداف مورد نظر رهنمون سازد که امیدواریم در این زمینه تمامی زیرساخت‌ها و بسترهای لازم فراهم شود تا هر چه سریع‌تر شاهد تحقق اهداف و نتایج مورد انتظار باشیم.

وی تصریح کرد: جلب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای شکوفایی استعدادها و جاذبه‌های گردشگری خلخال می‌تواند بسیار موثر باشد، چرا که تاکنون خلخال به جایگاه واقعی خود نرسیده و به همین دلیل نیاز است برنامه‌ریزی‌های لازم به همین منظور پایه‌ریزی شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 613836
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.