به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، بهزاد ستاری صبح امروز در مراسم تجلیل از مددجویان بهزیستی اردبیل اظهار کرد:  در حال حاضر در سطح استان اردبیل 9 هزار و 200 خانوار نیازمند از خدمات و حمایتهای مستقیم و غیرمستقیم بهزیستی بهره‌مند می‌شوند که در طول سال خدمات مختلفی به آنها ارائه می‌شود.

وی بیان کرد: این تعداد خانوار در قالب 19 هزار نفر در حوزه توانبخشی و 8 هزار و 400 نفر در حوزه امور اجتماعی هستند که از مساعدتها و کمهای مستمر بهزیستی برخوردار هستند و تلاش و جدیت بر این است تا نیازمندیهای اولیه این افراد تحت حمایت را فراهم آوریم.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل افزود: در راستای رفع نیازمندیهای مددجویان تحت حمایت بهزیستی استان اردبیل سالانه بیش از 75 میلیارد ریال مستمری به آنها پرداخت می‌شود تا بتوانند نیازمندیهای معیشتی و مورد نیاز خود را برطرف سازند که علاوه بر پرداخت مستمری خدمات حمایتی دیگری نیز به آنها ارائه می‌شود.

ستاری از افزایش سه برابری مستمری مددجویان بهزیستی استان از پایان فروردین ماه امسال خبر داد و گفت: این اقدام در راستای کمک بهبهبود وضعیت معیشتی و حمایت هر چه بیشتر از این خانواده‌ها بوده که بر این اساس مستمری مددجویان به میزان 20 درصد از درآمد تعیین شده قانون کار خواهد شد.

وی تصریح کرد: با اجرای این اصل و افزایش مستمری مددجویان بهزیستی، سالانه 220 میلیارد ریال به مددجویان این نهاد حمایتی مسمتری ارائه می‌شود که این امر می‌تواند راهگشای رفع مشکلات این قشر و تامین هر چه بیشتر نیازمندیهای آنها باشد که امیدواریم بتوانیم با این امر در راستای رفع مشکلات معیشتی مددجویان موثر باشیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 613514
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.