ناصر عتباتی روز دوشنبه در نشستی با فرماندهان و روسای کلانتری های اردبیل افزود: در صیانت از حقوق عامه و مردم مسوولیت شرعی و قانونی داریم و پرونده ‌ها در سریع ترین زمان ممکن مورد رسیدگی می شود.
او تشریح کرد: کلانتری ‌ها هم باید در مهلت قانونی نسبت به اجرای دستورات قضایی اقدام و پرونده ها را به دادسرا ارسال کنند.
وی گفت: در حوزه حقوق عامه و بیت‌المال که مطالبه جدی مردم هم هست با کسی تعارف نداریم و در این زمینه برنامه‌ هایی داریم که عملیاتی خواهیم کرد و با هر کسی در هر جایگاهی و در هر لباسی از اعتمادی که نظام به آن کرده سوء استفاده کند برخورد خواهد شد.
وی پیروی از فرمایش های حضرت علی (ع) و اقتداء به ائمه معصومین در راستای خدمت رسانی به مردم را وظایف ذاتی و قانونی تمامی دستگاهها و نهادها ذکر کرد.
وی همچنین از زحمات ایثارگونه ماموران انتظامی در برقراری نظم و امنیت در سال 95 و تعطیلات عید نوروز قدردانی کرد و گفت: در سایه تلاش شبانه روزی کارکنان دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در سال 95 از حیث آمار، ارقام و پرونده‌ها وضعیت مناسب و مطلوب رو به رو هستیم.
عتباتی از کاهش چشمگیر جرایم در تعطیلات عید نوروز خبر داد و افزود:در دو ماه اول سال 96 انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار خواهد شد و دستگاه قضایی و نیروی انتظامی با همکاری سایر دستگاههای اجرایی در انتخابات مجلس شورای اسلامی با برنامه ریزی مدون و حضور میدانی در صحنه برای برگزاری انتخابات سالم و بدون حاشیه‌ای تلاش می کنند.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری اردبیل ، وی همچنین هماهنگی و همکاری بین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در استان ، استفاده از ظرفیت های موجود و بهره گیری از تجارب سال های گذشته برای برنامه ریزی در عمل به وظایف ذاتی و قانونی را ضروری دانست.
او با استقبال و توصیف نامگذاری سال 96 به شعار اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: دستگاه قضایی و نیروی انتظامی بیشترین نقش در تحقق تولید و اشتغال جامعه دارد و امنیت را بستر و اساس تمام فعالیت ‌ها می باشد.
دادستان اردبیل از نیروی انتظامی خواست در تامین امنیت استاندارد و مستمر و تاثیرگذار تلاش کند و با فراهم کردن محیط امن از تولید کنندگان و سرمایه گذاران حمایت قانونی شود.
او افزود: با مبارزه جدی با فعالیت‌های اقتصادی ناسالم می‌توانیم به تولید و اشتغال و فعالیت‌های اقتصادی سالم کمک کنیم.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.