به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مجید خدابخش بعد از ظهر امروز در مراسم کلنگ احداث کارخانه تولید ادوات کشاورزی و حمل و نقل سنگین و فوق سنگین در محل شهرک صنعتی شماره دو در اردبیل اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال تمامی اهتمام و تلاش ما مبنی بر حمایت از تولیدات داخلی و اشتغال خواهد بود.

وی با اشاره به این‌که سال جدید با فرمایشات مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده است، افزود: با توصیه‌های اکید نماینده ولی فقیه در استان و اراده بسیار خوب  سرمایه‌گذار شاهد کلنگ‌زنی پروژه عظیم صنعتی در اردبیل هستیم.

استاندار اردبیل گفت: این پروژه در مساحتی بالغ بر دو هکتار و ایجاد با اشتغالزایی برای 400 نفر در مرحله نخست و با سرمایه‌گذاری بالغ بر 30 میلیارد تومان اعتبار برای تولید ادوات کشاورزی از جمله تریلی‌های کمرشکن و فوق کمرشکن طراحی شده است که به طور حتم در بخش کشاورزی استان بسیار موفق خواهد بود.

خدابخش بیان کرد: تلاش خواهیم کرد که با تامین تسهیلات به موقع بانکی و به میزانی که مورد نیاز سرمایه‌گذار اجرای این طرح است شاهد افتتاح و بهره‌برداری این پروژه قبل از پایان امسال باشیم و بتوانیم به تمامی اهداف مورد نظر در راستای تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم.

وی تصریح کرد: امیدواریم تسریع، تکمیل  و جذب  اعتبارات پروژه‌های عمرانی مورد توجه مسئولین و دستگاههای مربوطه قرار بگیرد و با استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و امکانات و زیرساخت‌های موجود استان بتوانیم گامهای موثری در راستای رشد و توسعه منطقه برداریم.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 608997
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.