جواد زنجانی روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی برنامه ‌های گرامیداشت سالروز شهادت سپهبد صیاد شیرازی و رژه 29 فروردین روز ارتش اظهار کرد: شهید صیاد شیرازی در دوران دفاع مقدس به ویژه در منطقه کردستان دلاوری‌های ماندگاری داشت.
او تشریح کرد: آن شهید والامقام در ایجاد وحدت و همدلی بین نیروهای مسلح در هشت سال دفاع مقدس سنگ تمام گذاشت و در عملیات ‌های مختلف با فداکاری فراموش نشدنی برای تاریخ این مرز و بوم اثری ماندگار گذاشت.
وی با بیان اینکه باید مراسم بزرگداشت شهید سپهبد صیاد شیرازی با حضور اقشار مختلف مردم به شایستگی برگزار شود، گفت: آیین بزرگداشت این شهید از ساعت 10 تا 12 قبل از ظهر روز دوشنبه 21 فروردین در مسجد قدس اردبیل با هماهنگی ارتش و سایر نیروهای نظامی ، انتظامی و اجرایی برگزار می‌شود.
فرماندار اردبیل افزود: با مشارکت همه دستگاه‌ها یاد و خاطره مجاهد هشت سال دفاع مقدس سپهبد صیاد شیرازی که افتخارات او ماندگار است، گرامی داشته می شود.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری اردبیل ، زنجانی در ادامه به رژه 29 فروردین روز ارتش اشاره کرد و گفت: این روز به عنوان روز نمایش اقتدار نیروهای مسلح و اوج پشتیبانی مردم از نیروهای نظامی و انتظامی است تا زمینه اقتدار و عظمت نظام اسلامی به شایستگی فراهم شود.
او افزود: رژه 29 فروردین در میدان ارتش با نظم و انضباط کامل و سخنرانی یکی از مقامات عالی رتبه استان اردبیل با حضور تمام نیروهای مسلح مستقر در استان برگزار می ‌شود.
وی همچنین اظهار کرد: تامین ایمنی ، امنیت و تردد راحت نیروهای مسلح از پادگان سراب به اردبیل و نظم و انضباط بسیار مهم است که امیدواریم با محوریت ارتش ، این برنامه ‌ها محقق شود.
رئیس شورای اداری شهرستان اردبیل تردد راحت خودروها و ساز و برگ نظامی در مسیر رژه و خروج راحت آنها از مسیر تعیین شده را ضروری دانست و اظهار کرد: جایگاهی برای عکاسان ، خبرنگاران و فعالیت آنها در نظر گرفته می شود.
استان اردبیل سه هزار و 400 شهید ، 700 آزاده ، سه هزار و 500 جانباز 25 درصد به بالا ، 6 هزار و 500 جانباز یک تا 25 درصد و 35 هزار رزمنده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.