به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، رضا کریمی ظهر امروز در جلسه هیئت نظارت شوراهای استان اردبیل اظهار کرد: بسترسازی برای انتخابات سالم اعتماد و رضایتمندی مردمی را به دنبال خواهد داشت که به همین دلیل نیاز است بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات سالم ایجاد شود تا بتوانیم شاهد رضایتمندی و جلب اعتماد مردم باشیم.

وی با اشاره به این‌که تمامی اهداف ما از برگزاری این جلسات برگزاری انتخابات باشکوه و سالم است، افزود: اگر بتوانیم نظارتهای لازم را برای برگزاری انتخابات داشته باشیم به طور حتم اعتماد و رضایتمندی مردم را شاهد خواهیم بود و انتخاباتی به صورت قانونی و سالم خواهیم داشت.

نماینده مردم شهرستانهای اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: فرماندار شهرستانها به عنوان رئیس اجرایی انتخابات شهرستان و بخشدار شهرستانها به عنوان روسای بخشها به عنوان معتمدین و مسئولان برگزاری انتخابات در روز برگزاری انتخابات شرکت خواهند داشت تا بتوانیم با پیاده‌سازی قانون انتخابات شاهد برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات باشیم.

کریمی بیان کرد: انتخابات به عنوان پلی برای ارتباط مسئولین کشوری با مردم است که به دست خود مردم ایجاد می‌‌شود و به همین دلیل می‌تواند برای مردم قابل قبول باشد که به همین دلیل ما برای برگزاری انتخابات  شکل سالم و قانونی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد تا بتوانیم به تمامی اهداف مورد نظر در این زمینه دست یابیم.

وی تصریح کرد: اجرای انتخابات باشکوه حاصل تعامل و همکاری هیئت اجرایی، هیئت‌های بازرسی و هیئت‌های نظارت است که در کشورمان بیشتر انتخابات سالم و باشکوه برگزار شده و سعی بر این است که انتخابات پیش‌رو نیز به همین منوال پیش برود تا به تمامی اهداف مورد نظر دست یابیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 606780
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.