به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، جواد زنجانی صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت سالروز شهادت سپهبد صیاد شیرازی و رژه 29 فروردین روز ارتش در فرمانداری اردبیل اظهار کرد: شهید صیاد شیرازی در دوران دفاع مقدس به ویژه در منطقه کردستان دلاوری‌های ماندگاری داشته به طوری که آن شهید والامقام در ایجاد وحدت و همدلی بین نیروهای مسلح در هشت سال دفاع مقدس سنگ تمام گذاشت و در عملیات‌های مختلف با فداکاری فراموش نشدنی برای تاریخ این مرز و بوم اثری ماندگار گذاشت.

وی با بیان اینکه باید مراسم بزرگداشت شهید سپهبد صیاد شیرازی با حضور اقشار مختلف مردم به شایستگی برگزار شود، تصریح کرد: از ساعت 10 تا 12 قبل از ظهر روز دوشنبه 21 فروردین ماه در مسجد قدس اردبیل آیین بزرگداشت این شهید والامقام با هماهنگی ارتش و سایر نیروهای نظامی، انتظامی و اجرایی برگزار می‌شود.

فرماندار اردبیل گفت: قرار است با مشارکت همه دستگاه‌ها این مراسم برگزار شود تا یاد و خاطره مجاهد هشت سال دفاع مقدس سپهبد صیاد شیرازی که افتخارات او ماندگار است، گرامی داشته شود.

زنجانی با اشاره به رژه 29 فروردین روز ارتش افزود: این روز به عنوان روز نمایش اقتدار نیروهای مسلح و اوج پشتیبانی مردم از نیروهای نظامی و انتظامی است تا زمینه اقتدار و عظمت نظام اسلامی به شایستگی فراهم آید.

وی با اشاره به اینکه رژه 29 فروردین در میدان ارتش با نظم و انضباط کامل و سخنرانی یکی از مقامات عالی رتبه استان اردبیل با حضور تمامی نیروهای مسلح مستقر در استان برگزار می‌شود، بیان کرد: در چنین آیین‌هایی تأمین ایمنی، امنیت و تردد راحت نیروهای مسلح از پادگان سراب به اردبیل و نظم و انضباط بسیار مهم است که امیدواریم با محوریت ارتش، این برنامه‌ها و اهداف تحقق پیدا کند.

رئیس شورای اداری شهرستان اردبیل تردد راحت خودروها و ساز و برگ نظامی در مسیر رژه و خروج راحت آنها از مسیر تعیین شده را ضروری دانست و اظهار کرد: باید جایگاهی برای عکاسان، خبرنگاران و فعالیت آنها در نظر گرفته شود که انتظار می‌رود صدا و سیما و سایر رسانه‌ها نیز در پوشش مناسب این مراسم تلاش کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 606380
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.