به گزارش ایرنا ، مجید خدابخش روز یکشنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر خلخال افزود: در دور اول سفرهای تعطیلات نوروز امسال با تلاش همه مسوولان دستگاههای اجرایی عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان از مسافران استان در مرکز و همه شهرستان ها استقبال شایسته ای شد و هفته اول نوروز با کمترین حوادث رانندگی و یا وجود مشکل برای میهمانان سپری شد.
وی با بیان اهمیت فعالیت هتل ها و اقامتگاه های رسمی اسکان مسافران بخش خصوصی در استان گفت: اگر چنانچه خواهان رشد و توسعه صنعت گردشگری در استان هستیم باید که فعالیت میهمانسراها و اقامتگاه های دولتی را برای سوق گردشگران برای استفاده از امکانات گردشگری بخش خصوصی در استان تعطیل کنیم.
وی اظهار کرد: تا زمانی که همچنان به روش های قدیمی اسکان مسافران در میهمانسرا و یا اقامتگاه های دولتی و یا مدارس ادامه دهیم نباید انتظار رونق اقتصادی سرمایه گذار بخش خصوصی صنعت گردشگری در استان را داشته باشیم.
وی با تاکید بر لزوم تجدید نظر مسوولان اجرایی استان اردبیل به سرمایه گذاران راغب به سرمایه گذاری در بخش صنعت گردشگری این استان گفت: در سال جدید نوع نگاه مدیران اجرایی به سرمایه گذاران باید عوض شده و این نگاه توام با مهربانی ،حمایت ، تدبیر ، اصلاح رفتار و تلاش برای رسیدن به اهداف شعار سال در ایجاد اشتغال و افزایش تولید با حمایت های همه جانبه از سرمایه گذاران بخش خصوصی باشد.
استاندار اردبیل با بیان اینکه در سال جدید نیز همانند سال های گذشته سیاست دولت بر تکمیل پروژه های با پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد و تامین اعتبار مورد نیاز این طرح ها است افزود: در حالی که کل بودجه عمرانی سال 96 دولت 400 هزار میلیارد ریال در دولت های نهم و دهم چهار هزار میلیارد ریال پروژه جدید تعریف و آغاز شده که با وضعیت اعتباری امروزی دولت اعتبار 10 سال کشور برای تامین اعتبارات این پروژه ها مورد نیاز است.
وی با بیان اینکه زمان ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات شوراها ساعت 24 امشب به پایان می رسد اظهار کرد: تا عصر امروز وضعیت ثبت نام حوزه های شهری خوب ولی استقبال از حوزه روستایی استان همچنان ضعیف است.
استاندار اردبیل در سفر امروز خود به خلخال از پایگاه های استقبال از مسافران جمعیت هلال احمر شهر خلخال بازدید و نحوه ارائه خدمات به مسافران را عالی ارزیابی کرد.
اردبیل از استان های گردشگرپذیر کشور است.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.