به گزارش ایرنا، مجیدخدابخش در آیین بهره برداری از این واحد تولیدی گفت: درسال اقتصاد مقاومتی، تولید واشتغال با تمام توان از سرمایه گذاران بخش خصوصی در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در باره اقتصاد مقاومتی حمایت خواهیم کرد.
وی بیان کرد: با توجه به محدودیت اعتباری دولت و محدودیت جذب نیروهای بیکار درادارات ودستگاه های دولتی، تنها راهکار مناسب برای ایجاد فرصت های اشتغال جید استفاده از توان وظرفیت بخش خصوصی است.
استاندار اردبیل همچنین برای تامین سرمایه در گردش این واحد صنعتی از محل تسهیلات بانکی جهت افزایش ظرفیت تولید وافزایش میزان اشتغال آن قول مساعد داد.
در این آیین مدیر کارخانه قند ریزی خلخال نیز گفت: برای احداث ساختمان، خرید وتجهیز ماشین آلات این واحد صنعتی بالغ بر 15 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده وبا فعال شده و برای 10 نفر زمینه اشتغال مستقیم وبرای صدها نفر نیز اشتغال غیر مستقیم فراهم شده است.
وی اظهار کرد: این کارخانه با تولید روزانه 15 تن قند راه اندازی وهم اکنون با ظرفیت تولید روزانه پنج تن قند اغاز بکار کرده است.
او اضافه کرد: در صورت تامین سرمایه در گردش، این میزان تولید به 15 تن در روز وتعداد اشتغال نیز به 25 نفر افزایش خواهد یافت.
استاندار اردبیل در جریان سفر به خلخال از پایگاه های امداد نوروزی در خلخال بازدید و در جلسه ستاد خدمات سفر این شهرستان شرکت کرد.
خلخال در جنوب اردبیل واقع است.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
7119/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.