به گزارش ایرنا ، جعفر فهیمی روز یکشنبه در بازدید از پروژه های عمرانی نیر از پیشرفت فیزیکی 70 درصدی این پروژه خبرداد و افزود: امسال برای تکمیل پروژه های نمیه تمام در مناطق مختلف استان با جدیت تلاش خواهد شد.
او اظهار کرد: ساختمان دولت نیر هم در 2 هزار متر مربع زیربنا با پیشرفت فیزیکی 40 درصدی در حال اجرا است و برای احداث آن 6 میلیارد ریال هزینه شده و برای تکمیل آن 10 میلیارد ریال نیاز می باشد.
او در بازدید از مناطق گردشگری و پست های ایمنی و سلامت نوروزی جمعیت هلال احمر و نیروی انتظامی نیر از افزایش تردد در جاده نیر ، سراب خبرداد و افزود: تردد در این جاده در نوروز امسال نسبت به سال گذشته 15 درصد افزایش داشته است.
وی گفت: از زمان آغاز تعطیلات آمار خروج خودرو از نیر 45 هزار دستگاه خودرو به ثبت رسیده است.
وی افزود: تاکنون 808 نفر در مراکز اقامتی نیر اقامت کرده اند و 10 هزار نفر نیز از مراکز تفریحی از جمله آبگرم ها ، مناطق گردشگری و تاریخی بازدید کرده اند.
فرماندار نیر هم در این بازدید از وجود برخی از مشکلات عمرانی در این شهرستان از جمله ترافیک داخل شهر و لزوم احداث کمربندی ، آسفالت داخل شهر نیر ، طرح منطقه نمونه گردشگری بولاغلار و نوالار ، تکمیل سدهای معیشتی و کانال های آب بر ، اتمام فاضلاب و تصفیه خانه شهر نیر ، رسیدگی به زیرساخت های گردشگری و تکمیل مجتمع های آبرسانی خبر داد.
مهدی احمدی خواستار توجه جدی مسوولان استانی در خصوص تخصیص اعتبارات مورد نیاز برای رفع این مشکلات شد.
شهرستان نیر در 30 کیلومتری جنوب اردبیل و در مسیر جاده ترانزیتی استان های اردبیل و آذربایجان شرقی قرار دارد.
خبرنگار: شهرام اصالت نیری ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7116/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.