آرام حلیم روز یکشنبه در جریان بازید از طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی این شهرستان به خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد 20 هزار نفر از جمهوری آذربایجان وارد کشور شده اند و 18 هزار نفر نیز از طریق این پایانه و گمرک بیله سوار به این جمهوری سفر کرده اند.
وی گفت: بیش از 30هزار نفر از مسافران از بازارچه مرزی بیله سوار بازدید کرده اند.
به گفته وی ، گردشگران داخلی در قالب بیش از 9هزار خانوار به بیله سوار مغان سفر کرده و بیش از 2هزار نفر هم در این شهرستان اقامت کرده اند که این آمار نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش یافته است.
فرماندار بیله‌سواربیان کرد: این شهرستان مرزی آمادگی لازم برای پذیرایی از میهمانان و ارائه خدمات به گردشگران را دارد و از همه هموطنان عزیز دعوت می‌شود تا از طبیعت زیبا و بکر شهرستان هزار شکوفه بیله سوار بازدید کنند.
وی افزود: در حال حاضر تمام مراکز تفریحی و گردشگری شهرستان بیله سوار پذیرای مسافران نوروزی بوده و این مراکز به شکل ویژه ساماندهی شده تا هموطنان روزهای خوبی را در این شهرستان داشته باشند.
حلیم تشریح کرد: جشنواره هزار شکوفه در جهت معرفی جاذبه های اکوتوریسم شهرستان در کنار جشنواره کوچ عشایر در اردیبهشت ماه امسال در شهرستان بیله سوار برگزار خواهد شد و آماده استقبال از گردشگران از تمام نقاط کشور در این جشنواره جهت معرفی جاذبه های طبیعی و عشایری شهرستان بیله سوار به تمام نقاط ایران خواهیم بود.
مدرسه تاریخی امام (ره)، تپه تاریخی نرگس، قیز قلعه سی، کاروانسرای شاه عباس و ده‌ها منطقه جذاب گردشگری طبیعی دیگر در بیله سوار از جمله جاذبه های گردشگری این شهرستان مرزی می باشد.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.