به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه های نماز جمعه مشگین شهر افزود: برای بهبود وضعیت اقتصادی جامعه باید بیش از پیش تلاش شود.
او همچنین از حضور گسترده و هوشمندانه مردم این منطقه در نماز عبادی - سیاسی جمعه قدردانی کرد و گفت: مصلاهای برگزاری نماز جمعه در سراسر کشور پایگاه اصلی پیروان اسلام راستین ، دوستداران اهل بیت و مریدان ولایت است.
وی با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و میلاد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به تشریح سیره و روش آن حضرت پرداخت و بانوان رابه الگوگیری از آن بانوی بزرگ اسلام سفارش کرد.
وی با اشاره به وجود 2 حوزه علمیه در این شهرستان خواستار تشویق والدین برای ثبت نام نوجوانان در حوزه های علمیه خواهران و برداران شد.
امام جمعه مشگین شهر رونمایی از تانک جدید در کشور را نماد برجسته ای از هوش جوانان ایران اسلامی و خلاقیت مثال زدنی کارشناسان نظامی کشورمان بیان کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح اوضاع نابسامان منطقه اظهار کرد: در حالی که بیش از هفت میلیون نفر از مردم یمن در قحطی و گرسنگی بسر می برند پادشان عربستان با هزاران حشم و خدم مشغول خوش گذرانی در سایر کشورها می باشد.
تشریح آداب نوروز و سفارش شهروندان به صله رحم و دستگیری از نیازمندان از دیگر سخنان امام جمعه مشگین شهر بود.
مشگین شهر در 90 کیلومتری شمال غرب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: جواد دهقانی ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.