به گزارش ایرنا ، فریدون بابایی روز یکشنبه در بازدید از بازار خلخال افزود: با توجه به شرایط اقتصادی بازار این شهر حمایت از بازاریان با خریدهای مردم از بازار محلی و پرهیز از تهیه کالاهای مورد نیاز شب عید خود از سایر شهرستان ها رونق اقتصادی منطقه و در نهایت رونق کسب و کار بازار خلخال را بدنبال خواهد داشت.
او با قدردانی از بازاریان این شهرستان در رعایت حال مردم در آستانه سال نو و دریافت پایین ترین حد سود فروش اجناس به مشتریان گفت: در هر صورت هر خرید از بازار محلی حمایت بزرگی در شرایط سخت اقتصادی و رکود حاکم بر بازار محلی است.
بابایی اظهار کرد: تنوع اجناس و کالاهای مورد نیاز مردم از جمله پوشاک ، آجیل ، شیرینی و لوازم منزل در بازار خلخال در حد مطلوب و قابل قبولی بوده و در چنین شرایطی سفرهای مختلف برای خرید شب عید و تهیه لوازم مورد نیاز از سایر شهرهای مختلف همسایه از سوی مردم این شهرستان بی انصافی در حق بازار و کسبه خلخال است.
او با توصیه بازاریان به رعایت حال مسافران و گردشگران شهرستان در تعطیلات نوروز گفت: کسبه خلخال همانطور که حال اهالی بومی را رعایت می کنند با ارائه بهترین خدمات فروش و کمترین سود ممکن می توانند زمینه رونق صنعت گردشگری را برای منطقه فراهم کنند.
بیش از 2 هزار و 500 واحد صنفی در صنوف مختلف به صورت رسمی با دریافت پروانه کسب از اتاق اصناف در شهرستان خلخال فعالیت دارند.
شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.