مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از فعالیت امداد هوایی برای اولین بار به صورت استثنایی در تعطیلات عید نوروز در استان اردبیل خبر داد .

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، بهرام غیبی در جمع خبرنگاران از فعالیت امداد هوایی برای اولین بار به صورت استثنایی در تعطیلات عید نوروز در استان اردبیل خبر داد و گفت: جمعیت هلال احمر استان اردبیل از 25 اسفند سال 1395 لغایت 16 فروردین سال 1396 با 20 پایگاه ثابت و سیار در خدمت هموطنان خواهد بود.

وی با بیان اینکه 120 امدادگر به همراه نیروهای پشتیبانی به صورت شبانه‌روزی در مدت زمان یاد شده انجام وظیفه خواهند کرد، افزود: در این مدت 20 دستگاه آمبولانس و 20 خودروی ست نجات و دستگاهی در خدمت مسافران نوروزی خواهند بود.

 غیبی با بیان اینکه در حوزه جوانان ایستگاه‌های سلامت با طرح بهرفت(بهبود رفتارهای ترافیکی) فعال خواهد بود، خاطرنشان کرد: در این طرح مخاطبان را آموزش خواهیم داد تا نقش فرهنگی را در کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای به خوبی ایفا نمایند. مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه دو دوره بازآموزی برای 220 نفر امدادگر برگزار شده است، افزود: آزمون این دوره‌ها به صورت تئوری و عملیاتی برگزار شد تا امدادگران با ابزارهای روز سازگارتر شوند و به نحو علمی انجام وظیفه نمایند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.