به گزارش ایرنا از روابط عمومی شهرداری اردبیل ، حمید لطف ‌اللهیان روز شنبه افزود: اجرای این جشنواره در سال گذشته با استقبال قابل‌ توجه شهروندان همراه شد.
وی گفت: علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این جشنواره تا 30 اسفند به روابط عمومی شهرداری اردبیل مراجعه کرده و یا از طریق پل های ارتباطی ذکر شده در فراخوان در این جشنواره ثبت نام کنند.
به گفته شهردار اردبیل ، در این جشنواره سه گروه برنده اعلام می‌شوند که شامل منتخبان مردمی ، منتخبان هیات‌ داوران و منتخب خود شهرداری اردبیل است.
وی تشریح کرد: هفت سفره هفت ‌سین به نماد تعداد سین‌ های این سفره به انتخاب خود مردم و در طول 15 روز برگزاری این جشنواره برگزیده می شود و هیات ‌داوران نیز سه برنده را در روز اختتامیه اعلام خواهد کرد.
او با اشاره به انتخاب بهترین سفره از سوی شهرداری اردبیل اضافه کرد: در انتخاب سفره‌ های هفت ‌سین از نظرات کارشناسان برجسته هنری استان استفاده می‌شود.
شهردار اردبیل این اقدام را با هدف پاسداشت نوروز به عنوان جشن ملی و در عین حال نشاط ‌آفرینی در بین شهروندان دانست و گفت: سازمان پارک‌ ها و فضای سبز شهرداری اردبیل نیز در نظر دارد سفره‌ های هفت ‌سین در میادین پرتردد شهر برپا کند.
لطف‌اللهیان افزود: برگزاری مراسم نواوستی ، شب شعر و تکم گردانی بخشی از برنامه های شهرداری در ایام نوروز است.
شهر اردبیل بیش از 500 هزار نفر جمعیت دارد.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.