استاندار اردبیل به ضرورت تولید محصولات با ارزش افزوده بالا در استان اردبیل تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، مجید خدابخش در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان اردبیل با بیان اینکه مردمی بودن اقتصاد یکی از نقش‌های اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری است، گفت: اینکه فردی احساس وظیفه می‌کند و فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی را جمع بندی می‌کند، کار بسیار ارزشمندی است.

وی اظهارامیدواری کرد: در دانشگاه‌ها و محافل فرهنگی استان نیز به تاسی از این دانشجوی خلخالی که فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی را جمع بندی کرده است، کارهای ارزشمندی صورت گیرد.

خدابخش با بیان اینکه برای ایجاد استقلال، اشتغال و تحول در اقتصاد کشور باید به اقتصاد مقاومتی تکیه کنیم، افزود: حضور کارآفرینان موفق در جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی استان برنامه‌ریزی شده است؛ چراکه معرفی الگوهای موفق برای ترسیم مسیر اشتغال برای جوانان بسیار مهم است.

استاندار اردبیل تصریح کرد: باید فرهنگ کار در اذهان عمومی و خانواده‌ها ایجاد شود، تا جوانان جویای کار از سمت اشتغال در ادارات دولتی به سمت واحدهای تولیدی بروند.

وی با بیان اینکه اتفاقات قابل توجهی در حوزه جهادکشاورزی استان اردبیل افتاده است، افزود: تولید پسته، زعفران و بادام زمینی در هشت شهر استان کار بسیار ارزشمند است.

خدابخش با بیان اینکه 4 میلیون و 500 هزار تن مواد اولیه در استان تولید می‌شود، ادامه داد: در همین راستا باید در جهت صنایع تبدیلی و تکمیلی کارهای بسیاری انجام دهیم.

استاندار اردبیل به ضرورت تولید محصولات با ارزش افزوده بالا در استان اردبیل تاکید و تصریح کرد: جهاد کشاورزی در حال حاضر در راستای افزایش تولید، تحقیق و پژوهش فعالیت‌های ارزشمندی انجام می‌دهد و در همین راستا باید به صنایع تبدیلی و تکمیلی نیز توجه ویژه داشته باشد.

طاهری مدیر امور شعب بانک ملی استان اردبیل نیز تسهیلات پرداختی به طرح‌های صنعتی و کشاورزی در راستای اقتصاد مقاومتی در سالجاری استان اردبیل را 238 میلیارد تومان برای 278 واحد عنوان کرد.

گفتنی است در این جلسه از کتاب گزیده بیانات مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی اثر پری ملکی دانشجوی خلخالی رونمایی شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.