به گزارش ایرنا، ناصر نصیری در انتخابات مجمع استانی سازمان های مردم نهاد اردبیل افزود:جامعه ایرانی بعنوان یک جمعیت جوان، خواسته ومطالبات زیادی دارد و دولت تدبیر وامید برآوردن شدن این خواسته ها را دراولویت برنامه های خود قرارداده است.
وی با بیان اینکه دغدغه اصلی دولت تامین رفاه جوانان است افزود: سازمان های مردم نهاد می توانند نقش اساسی را در پیشبرد اهداف جوانان ایفا کنند وضروری است اهمیت سازمان های مردم نهاد بیش از این مورد توجه قرار گیرد.
نصیری اضافه کرد: اگر جوانان به خواسته های خود دست یابند بیشتر مسایل ومشکلات کشور رفع می شود و راه اصلی این مهم نیز سپردن امور به جوانان در عرصه های مختلف از جمله امور مدیریتی می باشد.
معاون سیاسی ،امنتیتی و اجتماعی استاندار اردبیل بیان کرد: سازمان های مردم نهاد حلقه اتصال بین مردم ودولت هستند و می توانند ایده وافکار خود را جهت پشبرد اهداف در عرصه نمایش بگذارند.
نصیری شجاعت، صداقت را از ویژگی های جوان دانست وافزود: میدان دهی به جوانان یعنی مبارزه با دروغ ، تملق ، ضد ارزش ها و مبارزه با آفت های فرهنگی است.
وی با شاره به رونمایی منشور حقوق شهروندی توسط رییس جمهوری افزود: در این منشور حقوق تمام احاد جامعه مدنظر قرار گرفته از جمله جوانان و رییس جمهوری با مطرح کردن آن قصد برآورده کردن مطالبات عمومی بویژه مطالبات جوانان را دارد.
نصیری اضافه کرد: دولت با مطرح کردن منشور حقوق شهروندی خود را در معرض سوال مردم قرار داده و پاسخگوی مطالبات جوانان خواهد شد.
معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل بیان کرد: مردم وسازمان های مردم نهاد باید ناظر اصلی فعالیت های دولت باشند .
خبرنگار:یعقوب شاددل** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
7110/6016

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.