سرهنگ حسین بهمنی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این تعداد وسیله نقلیه در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و ترافیکی ، برخورد با سارقان و خرده فروشان مواد مخدر و خودروهای متخلف توقیف و به توقفگاه منتقل شد.
وی مدت اجرای این طرح را 6 روز ذکر و بیان کرد: همچنین یک هزار و 110برگ جریمه توسط ماموران راهنمایی و رانندگی منطقه صادر شده است.
وی همچنین به کشف چهار فقره سرقت و دستگیری 6 سارق در این زمینه اشاره کرد و گفت: ماموران انتظامی در مدت اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی موفق به دستگیری چهار خرده فروش مواد مخدر و چهار کلاهبردار شدند.
وی همچنین کشف و ضبط 170ق لم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق ، جلب 10 متهم و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز را از دیگر اقدامات و دستاوردهای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در پارس آباد برشمرد.
بهمنی ، رضایت مردم و مسوولان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی را نشانگر موفقیت پلیس در اجرای این طرح دانست و از مردم خواست برای جلوگیری از وقوع ناهنجاری در جامعه در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیر مجاز و موارد مشکوک و اعمال مجرمانه ، موارد را طریق تلفن مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند تا در اسرع وقت برخورد قانونی با متخلفان و هنجارشکنان صورت بگیرد.
او با بیان اینکه پلیس شهرستان در برقراری نظم و امنیت مطلوب و برخورد با متخلفان و مجرمان، از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد از شهروندان خواست ، انتقادها ، پیشنهادها یا تقدیر از عملکرد پلیس را نیز به دفتر نظارت همگانی پلیس 197 اعلام کنند.
پارس آباد مغان در شمال استان اردبیل و مجاورت جمهوری آذربایجان واقع است.
خبرنگار: اسدالله فولادی ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7121/6018

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.