معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: صداقت با مردم، ارتباط درست و بیان مناسب عملکرد باعث تسریع روند برنامه‌ریزی‌ها و دستیابی حداکثری به اهداف می شود.

به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، ناصر نصیری در دیدار با امام جمعه نمین با اشاره به اینکه صداقت، ارتباط درست و بیان مناسب عملکرد می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات باشد گفت: اگر هدفی واحد در جامعه پیگیری شود دستیابی به پیشرفت و آبادانی به راحتی فراهم می گردد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل با بیان این مطلب که پیشرفت در سایه اختلاف نظر به وجود می آید افزود: تعامل و هم اندیشی در برنامه‌های کلان و راهبردی می تواند نواقص برنامه‌ها را برطرف سازد.

وی  در ادامه با  اشاره به اینکه روحیه انتقاد و نقد پذیری باید در میان تمامی جناحین تقویت شود، اضافه کرد: تعامل و برقراری ارتباط بیشتر و مفید تر با ائمه جماعات می تواند منجر به حل بسیاری از تعارضات و اختلاف نظرها در بعد اجتماعی و فرهنگی شود.

نصیری تصریح کرد: در عین وجود اختلاف نظرها باید ادب در تعاملات و مراودات رعایت و سعه صدر و حرکات سنجیده سرلوحه تفکرات مسئولان باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل تاکید کرد: واقعیات موجود در جامعه و اصول اساسی و قانونی گذشت ناپذیر است و همه باید به این واقعیات تمکین داشته باشند.

امام جمعه نمین هم در این دیدار گفت: حفظ وحدت رویه و هماهنگی تمامی بخشهای مدیریتی اصلی مهم در جهت نیل به اهداف بزرگ و والای نظام اسلامی است.

حجت الاسلام یوسف زاده اضافه کرد: رضایت مردم در تمامی امور اصل و محوریت است و باید با تمامی تلاش به سمت کسب رضایت مردم حرکت و تلاش کنیم.

وی با تاکید بر دوری مسئولان از بخشی نگری در مسائل مدیریتی گفت: مسئولان باید در کنار پرداختن به امور اقتصادی در میان مردم بوده و به امورات فرهنگی و اجتماعی توجه بیشتر داشته باشند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
انتهای پیام

منبع ‫:‬
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.