فرهاد عبدالعلی پور روز یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی ثبت احوال شهرستان نمین با اشاره به اینکه در 9 ماهه امسال 778 مورد تولد و 252 مورد فوت در شهرستان نمین ثبت شده است، اظهارکرد: طبق آمار میزان تولد در شهرستان نمین 524 مورد بیشتر از مرگ است که این امر نشان از مثبت بودن نرخ موالید و رشد جمعیت در شهرستان نمین است.
وی با بیان این مطلب که نسبت طلاق به ازدواج در شهرستان نمین هشت درصد است، گفت: در سال 95 بالغ بر 484 مورد ازدواج و 59 مورد طلاق در این شهرستان ثبت شده است.
وی افزود: در طی 9 ماهه سالجاری شهرستان نمین پذیرای یک هزار و 200 مهاجر از شهرستانها و استانهای دیگر بوده است.
عبدالعلی پور با اشاره به اینکه در سال جاری بیش ازپنج هزار قطعه کارت ملی هوشمند در شهرستان نمین صادر شده است، بیان کرد: از آغار طرح صدور کارت ملی هوشمند در کشور بیش از16 هزار کارت ملی هوشمند در شهرستان نمین صادر شده است.
رییس شورای هماهنگی ثبت احوال شهرستان نمین افزود: بیش از 800 نفر دیگر در صف دریافت کارت ملی هوشمند هستند که تا پایان سال کارت ملی خود را دریافت خواهند کرد.
فرماندار نمین با بیان این مطلب که در سال گذشته 2 هزار و 970 جلد شناسنامه در شهرستان صادر شده افزود:در سال 95 نیز بیش از یک هزار 850 جلد شناسنامه جدید برای متقاضیان صادر شده است.
وی با اشاره به اینکه 52 درصد جمعیت شهرستان را مرد و 48 درصد را زن تشکیل می دهد اظهار داشت: امیرعلی و نازنین زهرا نامهای پرتکرار و مورد علاقه مردم در شهرستان نمین هستند.
نمین درشرق اردبیل واقع است.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/6018

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.