فرماندار مشگین‌شهر گفت: تمام آرد عشایر توسط سازمان غله به شرکت‌ها و یا اداره امور عشایری تحویل داده شده و برخی واسطه‌ها و سودجویی‌ها مانع از توزیع هدفمند آرد بین عشایر شده بود.

فرماندار مشگین‌شهر از تلاش برای رفع مشکلات تامین آرد و نان مورد نیاز عشایر ییلاق‌نشین این شهرستان خبرداد.

به گزارش جماران، ایرج بیگدلو روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، تامین مایحتاج مردم در مناطق شهری، روستایی و مناطق دورافتاده را وظیفه فرمانداری دانست و درج برخی مطالب در فضای مجازی مبنی بر خرید ۶۰ درصد سهمیه آرد عشایر منطقه توسط فرمانداری مشگین‌شهر و توزیع آن در مناطق شهری را تکذیب کرد.

وی با اشاره به توزیع خارج از سامانه آرد عشایر در سال‌های گذشته گفت: این در حالی است که تمام آرد عشایر توسط سازمان غله به شرکت‌ها و یا اداره امور عشایری تحویل داده شده و برخی واسطه‌ها و سودجویی‌ها مانع از توزیع هدفمند آرد بین عشایر شده بود.

وی به افزایش نرخ آرد در کشور در سال جاری اشاره کرد و گفت: این افزایش نرخ زمینه فروش آرد خارج از شبکه، سودجویی،  قانون‌گریزی و تخلف توسط برخی‌ها را بیشتر کرده و  هم‌اکنون تلاش فرمانداری بر برخورد با این پدیده متمرکز شده است.

وی اظهار کرد: فرمانداری مشگین‌شهر طرحی را برای اجرا آماده کرده که بر اساس آن نان پخت شده ، آرد کافی ، کپسول و نیز تیم پزشکی، درمانی و دارویی با خودرو به ییلاقات و اوبه‌های عشایر منطقه اعزام شده و اقلام موردنیاز را تحویل عشایر واقعی بدهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.