فرماندار خلخال گفت: شغل‌های مزاحم از جمله واحدهای صنفی آلاینده از سطح این شهر جمع آوری، ساماندهی و به خارج از این شهر منتقل می‌شود.

فرماندار خلخال با اعلام اینکه شغل‌های مزاحم از جمله واحدهای صنفی آلاینده از سطح این شهر جمع آوری، ساماندهی و به خارج از این شهر منتقل می‌شود، گفت:  با  راه اندازی شهرک ویژه  این مشاغل به آن منتقل شده  و در کنار آن اتاق اصناف نیز مکلف به تعیین تکلیف پروانه فعالیت این واحدها است.

به گزارش جماران ، فریدون بابایی روز سه‌شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار خلخال با بیان اینکه شغل های مزاحم از سطح شهر خلخال جمع آوری می شوند، گفت: فعالیت صدها واحد صنفی و یا کارگاهی آلاینده موجب وارد شدن لطمه به زیبایی این شهر شده و مشکلات زیست محیطی را به دنبال داشته است. 

وی با بیان اینکه مبادی ورودی شهر خلخال از سمت گیلان ،هشجین و اردبیل تبدیل به محلی برای تجمع شغل‌های مزاحم از جمله راه اندازی کارگاه های تولید فراورده های چوبی و آلاینده شده است گفت: با  راه اندازی شهرک ویژه  این مشاغل به آن منتقل شده  و در کنار آن اتاق اصناف نیز مکلف به تعیین تکلیف پروانه فعالیت این واحدها ، صدور پروانه کسب برای متقاضیان پروانه و جمع آوری و پلمب واحدهایی است که از دریافت پروانه امتناع می‌کنند.

فرماندار خلخال با اشاره به افزایش روز افزون قیمت زمین و اجاره بهای مسکن در خلخال خواستار تشکیل کمیتهای برای نظارت بر وضعیت خرید و فروش زمین و اتخاذ تصمیم برای تعیین اجاره بهای عادلانه مسکن در این شهر شد.

در این جلسه سید ناصر میرمرسلی رییس اداره صنعت ،معدن وتجارت خلخال نیز با اشاره به تفاوت قیمت میوه در این شهرستان نسبت به مرکز استان اظهار کرد:راه اندازی بازار روز میوه وتره بار و همچنین احیای واحدهای صنفی وبنگاه‌های حق العمل‌کاری در این شهرستان از جمله راهکارهای کاهش قیمت میوه در خلخال است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.