بهنام بهشتی روز پنجشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر خلخال افزود: اعتبار هزینه شده شامل کمک‌های صورت گرفته به مراکز ترک اعتیاد سرپایی ،کمپ‌های ترک اعتیاد ،بهزیستی و کمک به مقابله با آسیب کرونا و پیشگیری از ابتلای معتادان به این ویروس است.

وی گفت: با اقدامات پیشگیرانه در کمپ‌های ترک اعتیاد و حمایت‌های مالی از این محل‌ها توسط ستاد مبارزه با موادمخدر تاکنون هیچ معتاد در حال بستری و درمان در کمپ‌های ترک اعتیاد استان به ویروس کرونا مبتلا نشده است.

وی با تقدیر از عملکرد فرماندهی انتظامی خلخال در مبارزه بی‌امان با موادمخدر و کشف محموله‌های بزرگ قاچاق مواد افیونی در این منطقه اظهارداشت: کشف بیش از ۱۴۰ کیلوگرم مواد مخدر در کمتر از ۲ ماه در این شهرستان از موفقیت‌های قابل توجه این فرماندهی در مقابله با سوداگران مرگ است.

او افزود: شورای مبارزه با مواد مخدر استان با هدف تقدیر از تلاش‌های فرماندهی انتظامی خلخال و پلیس مبارزه با مواد مخدر نسبت به تقویت و تجهیز پلیس مبارزه با مواد مخدر اقدام کرده و یک دستگاه خودرو در اختیار آنها قرار داد.

او گفت: تا زمان حاکمیت شرایط کرونایی در جامعه، برنامه‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر این استان نیز مطابق با پروتکل‌های بهداشتی ستاد مقابله با کرونای کشور و رعایت موارد مربوط به گام دوم طرح فاصله‌گذاری اجتماعی انجام خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.