علی واحد روز دوشنبه در جلسه شورای راهبردی بانوان استان افزود: همزمان با سوم خرداد برنامه ریزی برای اجرای برنامه‌های مختلف با موضوع تکریم مقام مادران و همسران شهدا انجام می‌شود.
وی بیان کرد: طرح معینه از جمله طرح‌هایی است که در قالب آن با تمام مادران و همسران شهدا دیدار می‌شود و  در قالب این دیدارها که در طول هفته با ۱۰ مادر و همسر شهید مصاحبه‌هایی انجام خواهد شد.
واحد تصریح کرد:با اکیپ‌هایی متشکل از بانوان نویسنده و پژوهشگر هماهنگ شده که گزارش این دیدارها را ثبت و در قالب کتاب‌هایی منتشر خواهد شد.
وی اظهار داشت: در حال حاضر ۵۵۰ مادر شهید در مرکز استان و ۴۹۰ مادر شهید در شهرستان‌های استان در قید حیات هستند.
وی گفت: کتاب های منتشر شده در مناسبت‌های مرتبط با دفاع مقدس رونمایی خواهد شد.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل نیز در این جلسه گفت: امنیت و آرامش کنونی را مدیون صبر مادران و ایثار همسران شهدا
هستیم.
فریبا محمدلو افزود: بانوان همواره در تمام بحران ها و در دفاع مقدس پشتیبان همسران و فرزندان خود بودند و براین اساس برای بزرگداشت مقام مادران و همسران شهدا در این ایام که برگزاری همایش با محدودیت مواجه می باشد باید دیدارهایی با این عزیزان برگزار و یاد آنان گرامی داشته شود.
وی تصریح کرد: باید به جامعه امروزی یادآوری کنیم که بانوان نقش برجسته‌ای در طول  انقلاب اسلامی و دفاع مقدس داشتند و با برگزاری چنین برنامه‌هایی مادران و همسران شهدا را تکریم کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.