محمد حسینقلی زاده روز دوشنبه به خبرنگاران  افزود: تدوین این برنامه از سه سال قبل شروع شده و نسبت به تهیه و تدوین سه برنامه توسعه و اشتغال روستایی سالانه ۱۲۹ روستا اقدام شده و قرار است در ۲ سال آینده نیز این روند ادامه یابد.

وی بیان کرد: نتایج به دست آمده از این بررسی در حوزه اقتصادی و اشتغال روستاها به صورت سی‌دی در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار می‌گیرد تا این مجموعه‌ها فقط آمار و اطلاعات کتابخانه‌ای نباشد بلکه شکل کاربردی به خود گیرد.

معاون برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل بیان کرد: در پنج سال تهیه و تدوین برنامه توسعه اقتصادی و اشتغالزایی روستاها در مجموع ۶۴۵ روستای بالای ۴۰ خانوار در قالب این طرح جمع‌آوری اطلاعات شده و یک برنامه جامع در این حوزه تهیه می‌شود.

حسینقلی زاده از توزیع اعتبارات سال ۹۹ با بررسی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان خبر داد و گفت: در سال‌جاری توزیع اعتبارات براساس چند شاخص مهم انجام خواهد شد که از این بین پروژه‌های مرتبط با جهش تولید منطبق بر فرامین مقام معظم رهبری مدنظر است تا فرمانداران در توزیع اعتبارات این بخش را به صورت جدی در نظر بگیرند.

وی افزود: برای تامین زیرساخت‌های تولید در بخش کشاورزی، صنعت، معدن و گردشگری همچنین کمک به زیرساخت‌های پروژه‌های گردشگری با اولویت مناطق نمونه گردشگری و همچنین تامین اعتبار برای طرح‌های اقتصاد مقاومتی و توسعه اقتصادی و اشتغالزای روستایی منابع مورد نیاز تامین خواهد شد.

معاون برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل ادامه داد: موظف هستیم تا در توزیع اعتبارات منابع مورد نظر را برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام با پیشرفت ۸۰ درصد در نظر بگیریم تا شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌ها در سال ۹۹ و ۱۴۰۰ باشیم.

حسینقلی زاده به توزیع اعتبارات در شهرستان‌ها نیز اشاره کرد و گفت: بعد از ابلاغ بودجه به شهرستان‌ها قرار است جلسات کمیته برنامه‌ریزی با ریاست فرمانداران و دبیری نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برگزار شود تا توزیع اعتبارات در ۱۱ شهرستان استان  انجام شود.

او درباره  صدور احکام کارکنان در اردیبهشت ماه اظهار داشت: با اعمال ۱۵ درصد افزایش حقوق کارکنان احکام جدید آنها صادر شده و از اردیبهشت ماه نیز حقوق خود را با اعمال این افزایش دریافت خواهند کرد.

حسینقلی زاده بیان کرد: ۲۵ دستگاه حقوق و مزایای خود را به شکل استانی دریافت می‌کنند که سعی بر این است تا در موعد مقرر حقوق‌ها پرداخت شود تا کارکنان مشکلی نداشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.