به گزارش خبرگزاری مهر، حسین دشتی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به توزیع بیش از ۸ هزار و ۲۰۰ غذای گرم و سبد کالا در بین مددجویان تحت حمایت و افراد نیازمند استان اردبیل در قالب طرح «اطعام مهدوی» گفت: در چهار روز گذشته از ماه مبارک رمضان شاهد کمک‌های بیشمار نیکوکاران اردبیلی هستیم، که این امر موجب شده است بخشی از نیازهای اساسی اقشار آسیب‌پذیر جامعه برطرف شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون بیش از ۵ هزار و ۱۰۰ پرس غذای گرم میان خانوار تحت حمایت و نیازمندان اردبیلی توزیع شده است، افزود: تاکنون ۳ هزار و ۱۰۰ سبد کالا با اولویت مددجویان ساکن در مناطق محروم توزیع شده که این امر نقش بسزایی در تأمین اقلام ضروری خانوار بی‌بضاعت جامعه داشته است.

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان، ماه نیکوکاری است تا مردم بیش از پیش به فکر فقرا و محرومان جامعه بوده و با کمک‌های خود شادی‌بخش دل‌های آن‌ها باشند، بیان کرد: از فرصت مناسب ماه مبارک رمضان باید به خوبی بهره ببریم و هر چقدر می‌توانیم به ایتام و مددجویان کمک کنیم.

دشتی با بیان اینکه مشارکت گسترده مردم نوع دوست استان در طرح «اطعام مهدوی» می‌تواند یاریگر خانوار تحت حمایت و ایتام نیازمند باشد، گفت: در عرصه حمایت و دستگیری از محرومان، خیران و نیکوکاران نقش بسزایی را ایفا می‌کنند که با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها می‌توان بخش قابل توجهی از نیازهای اساسی آن‌ها را رفع کرد.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد به دنبال ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه است، اعلام کرد: ماه نزول قرآن فرصت مغتنمی است تا همواره به فکر نیازمندان و ایتام باشیم که این امر به ارتقای همبستگی اجتماعی نیز کمک خواهد کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.