علی رمضان‌پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میانگین پرونده‌های قضایی معوق و یا جا مانده از سال‌های گذشته دادگستری خلخال ۵۰ درصد و میانگین پرونده‌های معوق در تشکیلات قضایی کشور ۷۸ درصد است.

وی از کسب رتبه نخست دادگستری خلخال در کاهش موجودی پرونده‌های قضایی خبر داد و گفت: موجودی پرونده‌های قضایی در سال گذشته ۲۲ درصد نسبت به پرونده‌های سال ما قبل آن کاهش یافت.

وی اظهارداشت: روند کاهش موجودی پرونده‌های قضایی در دادگستری خلخال از سال ۹۵ آغاز شده و در چند سال گذشته موفقیت‌های قابل توجهی در این زمینه از جمله کاهش

پرونده‌های معوق به ۵۰ درصد حاصل شده است.

رییس دادگستری خلخال به موفقیت تشکیلات قضایی این شهرستان در کاهش آمار جمعیت زندان خلخال اشاره کرد و افزود: میانگین جمعیت زندانیان مالی زندان خلخال در سال گذشته ۲۵ نفر بود که امسال به پنج نفر کاهش یافته است.

وی توصیه به اقشار مختلف مردم جهت حفظ حرمت ماه مبارک رمضان گفت: دادگستری خلخال در سه سال گذشته موفق به کسب رتبه نخست استان اردبیل در جذب مشارکت‌های مالی مردمی و برگزاری جشن‌های گلریزان شد.

رمضان‌پور با بیان اینکه احتمال برگزاری جشن گلریزان امسال در ماه مبارک رمضان دلیل شرایط کرونا ضعیف است، افزود: تلاش می‌کنیم تا با استفاده از ظرفیت فضای مجازی زمینه جلب نظر خیرین و کمک‌کنندگان به آزادی زندانیان مالی زندان خلخال را از طریق این فضا فراهم کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.