فریدون بابایی روز  شنبه در جلسه ویدیو کنفرانس خود با استاندار اردبیل افزود: با توجه به کسب رتبه نخست دانشکده علوم پزشکی خلخال در اجرای مرحله اول این طرح در بین دانشکده‌های علوم پزشکی کشور، مرحله دوم این طرح نیز از 10 روز پیش توسط دانشکده علوم پزشکی این شهرستان آغاز شده و انتظار می‌رود  این شهرستان در این مرحله نیز موفق به کسب مقام اول شود.

وی بر لزوم رعایت فاصله اجتماعی از سوی مردم  در ادارت و اماکن عمومی و حین تردد تاکید کرد و افزود: رعایت توصیه‌های مربوط به پیشگیری از کرونا و قطع زنجیره این بیماری در خلخال در کنترل بیماری تاثیر گذار بوده و در صورت ادامه این روند بیماری از جامعه ریشه‌کن خواهد شد .

بابایی با بیان اینکه  در بانک‌ها ازدحام جمعیت باعث تشدید خطر و احتمال شیوع  بیماری  می شود، گفت:  در این خصوص به یکی از شعب بانک تذکرات لازم داده شد.

وی با اشاره به بازگشایی بازار خلخال از روز شنبه هفته گذشته و افزایش تردد مردم در سطح شهر اظهار کرد: برای رعایت پروتکل‌های مربوط به پیشگیری از کرونا از تمام اصناف ،کسبه و صاحبان واحدهای صنفی مجاز به فعالیت تعهد کتبی گرفته شده و پیگیر بحث ثبت نام در سامانه  هستیم.

 فرماندار خلخال گفت: تاکید شده که اتاق اصناف و اتحادیه‌های زیر مجموعه این تشکیلات صنفی با تشکیل گروه‌ها در فضای مجازی و تهیه بسته‌های آموزشی و همچنین  انتشار آن  به تذکرات و سوالات در این خصوص جوابگو باشند .

 در این جلسه ویدیویی اکبر بهنام جو استاندار اردبیل نیز با تاکید بر رعایت فاصله اجتماعی اظهار کرد: بستهها  و بروشورهای آموزشی در این خصوص تهیه و مورد استفاده قرار گیرد .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.