‌حجت‌الاسلام علی اکبر باقری بنابی در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: منتظران منجی عالم بشریت حضرت امام زمان (عج) با خودسازی و تمدن سازی زمینه ظهور آن حضرت را فراهم می‌کنند و در عصر غیبت مؤمنان و منتظران واقعی حضرت صاحب‌الزمان (عج) باید خود و ملت را از آلودگی‌ها و انحرافات مبرا کرده و با تکیه بر ایمان و اعتقادات قوی مسیر سعادت جامعه را هموار سازند.

وی افزود: به مناسبت سالروز ولادت حضرت بقیه الله اعظم و نیمه شعبان و رویکرد ترویج فرهنگ مهدویت مسابقه مولودی خوانی و نجوا با امام زمان عجل الله در شهرستان پارس آباد به صورت مجازی و با همکاری قرارگاه سلامت و معنویت سپاه ناحیه پارس آباد و دفتر امام جمعه شهرستان پارس آباد برگزار می‌شود.

امام جمعه پارس آباد یادآور شد: ترویج و تعمیق فرهنگ مهدویت و انتظار، فراهم کردن زمینه برای آشنایی هرچه بیشتر اقشار مختلف مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان بافرهنگ و معارف مهدوی، و انس گرفتن با اهل بیت (ع) از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مسابقه است.

وی تصریح کرد: این مسابقه ویژه برادران است که در سه مقطع سنی نوجوانان ۹ الی ۱۵ ساله، جوانان ۱۶ الی ۳۰ ساله، بزرگسالان ۳۰ سال به بالا برگزار شده و در هر مقطع سنی به ۵ نفر جوایز نفیس اهدا خواهد شد.

باقری افزود: برگزاری مسابقه مجازی مولودی خوانی با هدف ترویج فرهنگ مهدویت صورت می‌گیرد، تا با اجرای این مسابقه به امید خدا معرفت افزایی و افزایش شناخت از مهدویت بین اقشار جوان و نوجوان محقق شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1403024
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.