عزیز حبیبی  روز یکشنبه در جریان بازدید استاندا اردبیل از پروژه‌های عمرانی این دانشگاه  مهمترین این پروژه ها را  کتابخانه مرکزی ، فاز دوم دانشکده فنی ، خوابگاه دانشجویی شهید میرزایی ، استخر ورزشی ، گلخانه تحقیقاتی، دانشکده کشاورزی و علوم انسانی دانشگاه ذکر کرد.

وی همچنین بیان کرد: عملیات اجرایی المان یادمان شهدای گمنام دانشگاه محقق اردبیلی با اعتبار 14 میلیارد ریال و اجرای خوابگاه خیرساز ویژه دانشجویان متاهل با اعتبار 20 میلیارد ریال که توسط خیر اردبیلی قدرت حاج‌نوری تامین می‌شود ، آغاز شده است.

استاندار اردبیل هم گفت: تمامی پروژه های عمرانی در دست اجرا در دانشگاه محقق اردبیلی با اقدامی جهادی در حال انجام است که این موضوع نشانگر تلفیق علم و عمل و حرکت در مسیر سازندگی است. 

اکبر بهنامجو  افزود: همه پروژه‌های هدفگذاری شده در این دانشگاه از جمله ، خوابگاه ، دانشکده فنی ، کشاورزی و علوم انسانی ، کتابخانه مرکزی دانشگاه ،گلخانه تحقیقاتی ، خوابگاه خیرساز ویژه دانشجویان متاهل و استخر با اقدام جهادی در حال اجرا می باشد.

وی با اشاره به آغاز اجرای یادمان شهدای گمنام این دانشگاه خواستار احداث این یادمان به شکل سرپوشیده و در مساحت بزرگ‌تر برای استفاده  فرهنگی دانشجویان و اقشار مختلف مردم شد.

استاندار اردبیل بیان کرد: در صورت طراحی مناسب به شیوه نمایشگاه فرهنگی و نماز خانه این مکان می تواند فضایی مناسب برای حضور فرهنگی و مذهبی جوانان و دانشجویان باشد.

بهنامجو  در ادامه از خوابگاه ویژه دانشجویان متاهل در حال اجرای خیر ساز بازدید و از اقدامات خیران در این زمینه قدردانی کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.