حسن قبادی روز یکشنبه اظهارداشت: افرادی با نیات مختلف غیرعلمی و فقط بنا بر شنیده‌ها، به شایعات دامن ‌می‌زنند و اظهاراتی را بیان می‌کنند که منبع رسمی ندارند که باید به‌شدت با آن‌ها برخورد شود.

او افزود: در شرایط کنونی که کشور درگیر بیماری کرونا است و مردم نیاز به آرامش روانی دارند تا بتوانند در مقابل این بیماری منحوس، خودمراقبتی کنند، در صورت مشاهده هرگونه شایعه‌پراکنی، با افرادی که اقدام به تشویش اذهان عمومی می‌کنند و خبرهای دروغ به مردم می‌دهند، برخورد قاطع قضایی می‌شود.

فرماندار بیله‌سوار گفت: رسانه‌های مختلف این شهرستان در فضای مجازی و رسانه‌های مکتوب، همکاری و همراهی خوبی داشته‌اند و با انتشار مطالب آموزشی و ارائه نکات مهم بهداشتی و روانی، به ارتقای ایمنی مردم در قبال این بیماری کمک شایانی کرده‌اند.

قبادی تصریح‌کرد: آرامش روانی مردم بسیار مهم است و درعین‌حال، ضروری است مردم موارد بهداشت فردی و عمومی را بیش‌ از پیش رعایت کنند و توصیه‌های وزارت بهداشت و رسانه‌های معتبر را به‌صورت جدی مدنظر قرار دهند.

او افزود: این برهه از زمان می‌تواند با رعایت نکات مورد تاکید مسوولان امر و همدلی و همراهی عموم مردم، با کمترین آمار مبتلا شدن به کرونا و همچنین تلفات ناشی از آن تمام شده و اوضاع به روال عادی بازگردد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.