احمد قنبری روز دوشنبه در جلسه کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات خلخال افزود: هر یک از اصحاب رسانه با هدایت انتخابات در مسیر سالم و بدور از حاشیه می‌توانند در کنار کمک به دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات زمینه انتخاب درست را برای مردم فراهم کنند.

وی اظهارداشت: انتظار از خبرنگاران و اصحاب رسانه در انتخابات اطلاع‌رسانی از جریان جاری و عادی انتخابات با پرهیز از وارد شدن به جریانات سیاسی ،جناحی ،حفظ بی‌طرفی ،رعایت عدالت در درج مطالب مربوط به نامزدها و زمینه‌سازی برای رقابت سالم در انتخابات بدور از تشویش و یا هرگونه

غرض‌ورزی شخصی و گروهی است.

وی با بیان اینکه تجربه برگزاری چندین انتخابات گذشته در این منطقه حاکی از تاثیر رسانه‌ها بر روند سلامت انتخابات است، گفت: انتظار مسئولان و مردم از رسانه و فضای مجازی قرار گرفتن آن در مسیر توسعه منطقه و حل مشکل بیکاری و یا سایر مشکلات فراروی مردم است.

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار خلخال همچنین افزود: مسئولان دستگاه‌های اجرایی این شهرستان با تاکید فرماندار همواره انتقادپذیر ظاهر شده و با برگزاری ۱۲ جلسه گفتمان اجتماعی‌محور و شنیدن انتقادهای اصحاب رسانه و مردم فضای سالم انتقاد از عملکرد مسئولان را فراهم کرده‌اند.

وی بیان‌کرد: انتقاد و طرح مشکلات حق مردم و اصحاب رسانه و جواب صحیح نیز وظیفه مهم مسئولان و دست‌اندرکاران است و انتظار از مسئولان نیز رفع مشکلات و نواقص طرح شده در اسرع وقت می‌باشد.

او گفت: در عین انتقادپذیری و استقبال از انتقادهای سازنده و بدور از تخریب ، برجسته کردن نقاط منفی منطقه ،تخریب شخصیت‌ها ،سیاه‌نمایی و بزرگ‌نمایی مشکلات منطقه نه تنها به حل مشکل کمک نمی‌کند بلکه موجب نگاه منفی گردشگران و افراد غیربومی به این شهرستان خواهد شد.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.