حجت الاسلام والمسلمین میثم ادیب معین عضو کارگروه برپایی مراسم عزاداری سیدالشهدا(ع) در محیط های پیرامونی حرم مطهر امام خمینی(ره)ضمن تشکر از مسئولین آستان مقدس امام(ره)و دیگر نهادها و سازمان های دایر در اطراف حرم مطهر امام راحل(ره)اظهار داشت: با مذاکرات و هم فکری های صورت گرفته با متولیان فرهنگی، مقرر گردیده امسال عزاداری سالار شهیدان بعد از نماز ظهر و عصر در حرم امام(ره)برگزار گردد.

به گزارش جماران؛ حجت الاسلام والمسلمین میثم ادیب معین گفت: با همکاری مدیران و مسئولین محیط های داخلی و پیرامونی حرم مطهر امام خمینی(ره)بنا داریم مجلس سیدالشهدا(ع)را در حرم مطهر امام(ره) برگزار کنیم.

عضو کارگروه برپایی مراسم عزاداری سیدالشهدا(ع) در محیط های پیرامونی حرم مطهر امام خمینی(ره)ضمن تشکر از مسئولین آستان مقدس امام(ره)و دیگر نهادها و سازمان های دایر در اطراف حرم مطهر امام راحل(ره)اظهار داشت: با مذاکرات و هم فکری های صورت گرفته با متولیان فرهنگی، مقرر گردیده امسال عزاداری سالار شهیدان بعد از نماز ظهر و عصر در حرم امام(ره)برگزار گردد.

وی زمان این مراسم را  از شنبه ۳۱ تیر ماه الی ۴ شنبه ۴ مرداد بعد از نماز ظهر و عصر ذکر کرد و ادامه داد:سخنرانی و مداحی بخشی از این برنامه خواهد بود.

 

photo_2023-07-20_14-04-51

 

ادیب معین افزود: علاوه بر ظرفیت های آستان مقدس امام خمینی(ره)، بخشداری های شهر آفتاب،کهریزک،همکاران شریف در نیروی انتظامی،مجموعه خدوم بهشت زهرا(س) و همه دوستداران سیدالشهدا(ع)و امام خمینی(ره) برای پرپایی این مجلس سوگواری اعلام آمادگی کرده اند.

وی برپایی دسته عزاداری و حرکت این دسته از قطعه شهدای گمنام بهشت زهرا(س)به سمت حرم مطهر امام خمینی(ره) را یکی دیگر از برنامه دانست و گفت:در روز چهارشنبه ۴ مرداد ماه که روز منتسب به حضرت علی اکبر(ع)است از کنار مزار شهید آرمان علی وردی دسته عزاداری راس ساعت ۱۰/۳۰تشکیل و به سمت حرم مطهر امام راحل حرکت خواهد کرد و برای نماز ظهر و عصر در حرم مطهر امام(ره)ادامه عزاداری سالارشهیدان(ع)را برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.