با چند راه ساده،

زمان خود را مدیریت کنید

برای همه ما پیش آمده است که شدیدا درگیر کاری باشیم و نتوانیم خودمان را با زمان مطابقت بدهیم و وقت کم بیاوریم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ شاید این کارها خیلی ساده باشند اما انجام آنها به شما کمک می کند که کارهایتان را به خوبی پیش ببرید و به نتیجه دلخواه برسید. ،۱ فهرستی از مهم ترین کارهای خود تهیه کنید. ۲٫ همه چیز را بنویسید،‌ دفترچه زیبایی انتخاب کنید تا از نوشتن در آن لذت ببرید. ۳٫ هر روز را با کارهای مهم شروع کنید. ۴. همیشه از خود بپرسید هم اکنون بهترین کاربرد وقت من چیست؟ ۵. کاری را که برای انجامش با خودتان قرار گذاشته اید، هم اکنون شروع کنید. ۶. کارهای زیادی را هم زمان با هم انجام ندهید. ۷. یک روز را هزار بار تکرار نکنید. ۸. برای ارزیابی زمان خود فهرست زمان بندی را مرور کنید. ۹٫ هر روز فرصتی را به فکر کردن اختصاص دهید. منبع: جهان نیوز

دیدگاه تان را بنویسید